My life as Mandy - Chapter 2.

 

Vi började äta, och just då kom skolans tre bitchar in.
Leah,Anna, och Sophia. Medans Anna beställde, kom Leah fram till oss, eftersom att vi satt vid ett långt bord, med flera stolar, satte sig Leah och Sophia bredvid oss. Leah satte sig bredvid Chaz, och Anna bredvid mig. När deras mat kom, såg jag hur Leah tog Chaz hand under bordet. Och han försökte inte ens ta bort den.
Jag kollade på han med en konstig min, och då släppte han hennes hand. När vi åt, så hållde Chaz och Leah, bara på att smsa, säkert med varandra. Sen hörde jag Leah viska till Chaz.
"Chaz, du vet att du vill ha mig, Mandy förtjänar inte dig. "
Jag kastade besticken i bordet. Sedan sprang jag ut, tårarna rann längs kinderna. Hade hon rätt?
Förtjänade jag inte Chaz?


MANDY'S PERSPEKTIV:
Jag hade pratat med Chaz, och allting var bra igen.
Vi var tillsamans, och han hade sagt att det var Leah, att hon försökte vara elak mot mig.
Så jag fick väl försöka tro på det. Även om det var väldigt svårt.
Jag skulle träffa Chaz idag. Vi skulle ner till centrum. Och jag skulle köpa "Röd" hårfärg. Rött var faktiskt ganska fint.

Efter en dag i centrum, med Chaz, var jag riktigt trött. Jag gick fram till garderoben, och tog fram en handduk.
Sedan tog jag fram en klänning. Jag gick in i badrummet. Sedan färgade jag mitt hårt rött.
När det äntligen var klart, kollade jag i spegeln. Det såg rätt tufft ut. Jag undrar vad Chaz kommer tycka.
Jag tog en bild, och skickade till Chaz.

Jag fick ett svar på direkten. "Fan vad söt du är!"
Efter ett tag bestämde jag mig för att gå ner till centrum igen, och köpa lite godis.
Jag bytte klänning, och gick ner och tog på mig mina rosa foppa tofflor. Sedan började jag gå ner mot centrum.
Tur att man bodde så nära centrum. När jag kom fram, gick jag in på godisaffären, jag plockade lösgodis.
Sedan gick jag och betalade.
-69 Kronor tack. Sa han i kassan, med ett leende.
Jag räckte honom pengarna.
Jag tog godispåsen, och gick ut, och då såg jag dom.
Chaz och Leah.
Jag visste att dom hade någonting på gång.. Och det här var ett bevis. Dom hållde varandra i handen.
Jag gömde mig, och då gick dom till en annan affär. Jag smög sakta efter, och då hörde jag Leah säga:
"Jag måste hem nu älskling"
Dom kysste varandra länge, sedan gick hon. Jag sprang hem, och då fick jag ett sms av Chaz.
"Vi måste prata, jag vet inte om du nånsin kommer förlåta mig."
Jag svarade.
"Jag kommer till dig om 10 minuter, vi har "MYCKET" att prata om. "
Jag gick in i badrummet och drog några drag med maskaran.
Sedan gick jag ner, och tog på mig skorna.
Jag började sakta gå mot Chaz hus. När jag kom fram knackade jag försiktigt, och Chaz öppnade.
"Kom in" Sa han lågt.
Jag gick in, och tog av mig skorna. Sedan gick vi upp på hans rum.
"Jag vet inte ens hur jag ska säga det.." Började han.
"Jag har sett allt" Mumlade jag.
"Jag är glad att du har sett allt. För du förtjänar att veta. "
"Så du tycker att jag förtjänar det här? Så du tycker att jag förtjänar SKIT?" Skriker jag i hans ansikte.
Jag känner att tårarna börjar rinna. Jag ska precis gå, men han tar tag i min axel.
"Snälla gå inte.." Viskar han.
"Om du tycker att jag är värd det där, då vill du fan inte veta vad du är värd. Jag går inte runt och är otrogen. Gillade du Leah mycket mer, kunde du berätta det. Du kunde göra slut, innan du startade upp ett nytt förhållande.
Jag trodde du var annorlunda. Men du är precis som alla andra killar där ute! Du betyder inget.
Det är bara att inse. Jag hatar dig. Du krossade mitt hjärta. Jag har också känslor"
Jag såg hur hans tårar började rinna.
Jag sprang ner i deras hall, och tog på mig skorna. Jag sprang hem, när jag kom hem gick jag upp på rummet.
Jag tog fram ett papper, och en penna. Sedan skrev jag:
"Varför gör du dethär mot mig? Vet du hur mycket skit jag tagit emot för din skull. Vet du hur många vänner, jag har svikit för din skull? Som du beter dig nu, vem har du blivit? Inte den killen som jag delade mitt liv med.
Men skitsamma, han är borta föralltid. Inget att minnas bara att tiden var fantastisk. Jag trodde du var äkta, men vad fan får man tillbaka? Ett stort jävla svek. Och all kärlek, blev till hat. 5 Månader av livet, har passerat med dig. Du vet att du var den ända som har någonsin har älskat mig. Nu hatar jag kärleken, ska aldrig falla dit. Allt vi hade det är borta, måste vandra iväg, fan smärtan är oändlig jag kan inte stanna här..
Du högg mig rakt i hjärtat, ingen fattar hur det kändes. Jag älskade dig på riktigt och jag lovar, det känns.
Sedan får jag ett sms av Chaz.
"Kan vi inte bara glömma allt, och bli tillsamans igen? :)"
Jag skrattar till sedan skriver jag;
"Vi kommer aldrig bli tillsamans, 100 jävla vackra ord. Men alla dog ut. "
Jag slänger mig på sängen.
Men precis då kommer mamma springandes upp på rummet.
"Mandy! Vi ska flytta till Atlanta!" Skriker hon, och ger ifrån sig ett glädetjut.

Så! :) 5 Kommentarer för mer! ;)


Kommentarer
Postat av: sara

bäst bäst !!

2011-08-25 @ 19:08:30
Postat av: Felicia

SUPER!

2011-08-25 @ 19:17:12
URL: http://escate.blogg.se/
Postat av: Lilly

MER!

2011-08-25 @ 19:17:52
Postat av: Emma

MER!!!!!!! super bra .

2011-08-25 @ 19:18:11
Postat av: Penny

OOOOMMMMMMGGGGG SKRIV MERA NU!!!

2011-08-25 @ 19:18:36
Postat av: Josefin

Asså jävla copycat Emma skriver om en tjej som heter mandy och ser ut som ariana grande jag tänker fan anmäla denna blogg om du inte tar bort den Jävla copycat

2011-08-26 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0