Svar på kommentar!

" Asså jävla copycat Emma skriver om en tjej som heter mandy och ser ut som ariana grande jag tänker fan anmäla denna blogg om du inte tar bort den Jävla copycat "
Svar; Jag har fan inte kopierat av någon? Jag kom på novellen själv? Jag har valt namnet, för att jag kände för det? Och Emma? Jag vet inte ens vem det är? Jag vet inte ens vad novellen heter? Och dendär Emma, hon är inte ARIANA GRANDE? Hon kan inte tro att det bara e hon som har Ariana Grande?
Jag tar fan inte bort bloggen, har tagit bort min förra redan. Du är säkert själv en jävla Copycat -.-'

BTW; Alla blir typ anklagade för att ha kopierat, och snott andras "idér". Jag har suttit och tänkt, och tänkt. Och till slut kommer jag på vad novellen ska handla om, och då blir man anmäld, och anklagad för att ha kopierat. Respekterar du inte min novell, så stick här ifrån. Ingen har tvingat dig att läsa, ditt pucko. Jag tar inte bort denna bloggen, och du kan anmäla om du vill. För jag har inte gjort nånting :)


Sorry, men jag bli bara så pissed of, jag pallar inte sitta och skriva, och skriva. Och sedan bli anklagad för att ha kopierat. Och alla som anklagar folk, vissa har inte kopierat, dom sitter och skriver, och skriver, så fingrarna värker. Och sedan läser man kommentarerna, och blir jätteglad. Sedan står det "En ny kommentar" Så står det att jag är en copy cat -.-'
Sorry, men jag får seriöst dampryck. :S

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag ska halshugga den där lilla Josefin. Hon är en äcklig liten f10. Vem i helvete är Emma? Det finns fler Emma? Hon får väl förfan tala om vilken Emma det är. Man är inte en copycat för att tjejen heter Mandy och spelas av samma person. Nathalie, kan du ge mig ip-adressen så ska jag söka upp skiten?

2011-08-26 @ 23:18:53
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0